FOLLOWERS

Friday, July 31, 2009

Cari Rumah!

Hy...salam...letih memang letih...aku n abear cari rumah kt Taman Cempaka petang td.Semua nak diposit na rm900 ringgit..mner aku na cari duet byk 2??dahla aku duk 3 orang je...aku,abear n arip...susa na cari dowh... adui.Then td aku jumpe 1 ruah kt lorong sari 30 pas2 abear kol.Orang cine angkt dye ckp na jmpe kul 7malam.aku n abear pn tnggu hingga pukul 7 n tros g ke rumah 2.Babi tol r tauke 2 ckp dlm telipon rm700 je deposit n ble jmpe ckp len plak.Ada ke patut Rm900 deposit.Adui..memang xmsok akal.Then tauke 2 ckap na deposit Rm100 dlu sb na kompem.Tp sampy skrang xjmpe2 sb mhal sgt.hehe...N now aku n abear da give up na cari rumah laen..aku ingt tanak la pk lg sal rumah ni...
Chow!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...