FOLLOWERS

Monday, August 17, 2009

Ulu Chepor yang nyaman!


muka blom mndi!



baru pas mndi ny..



Salam....Pagi2 dah ada orang kol..Aku pn angkt."Helo...haaa sue nape?".Sue kol rupenye.Sue ajak aku g mndi kt ulu chepor.Ramai gak yang follow semalam.arip,sue,art,fara,omaw,nad,daus,zam,aku,bull,awin,mamak n jaa..hehe.Memang best la ramai2 g smlm.Sonok taw.Ari 2 da g air trjun kt gopeng n pasni xtaw lak na g mner.heheh...3 kereta yang g semalam.bull,omaw(memandu kereta nad) n art yang memandu kereta msing2.haa ni na habaq mai semalam omaw na eksiden taw.Mase 2 kt highway omaw na potong lori then lori 2 himpit kereta diowg.bodoh gle mase 2.aku yang nmpak sbb aku nek keta bull.keta bull follow diowg.Mg kelam kabut r.Tp nseb bek xde pape taw..fuh..Ble smpy je budak2 ni tros mndi.Muke budak2 ny da busuk da.hehe.kteowg pn mndi smpy ptg.Sedar2 da kul 3.30 da.Msing2 ciap2 na blek.Tibe2 ad sowg pkcik yng jge air trjun 2.Dye ckp "kamu jage la skit barang2 kamu 2.Sbb kamu letak brg jaoh dari pndangan.Naty ilang pkck gak susa"Kteowg pn segan.heh.Then amik brg tros blek.Tp sempat g omaw amik pic kteorg.Mg sonok ah!!!Pas2 art ajak g mkn kt klebang.Best gak.heheh..Pas3 sume blek uma msing.
heeee.itu saja dari apexsaja!!
heh!!
naty apex upload gmbar keyh baru gempak!!





1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...