FOLLOWERS

Monday, September 7, 2009

Shoppin for raya!

heh!


haha!



in pavillion!



aku n ihsan,captured by anuar! bwu je smpy kt hotel



Dr kiri atas:zamir,akim,ihsan,faiz,kakak akim n gang2 kakak akim Dr kiri bwh:epul,huzair n apex! credit to anuar!


Hye! arini aku na merepek kt cni.haha.Hari sabtu ari2 aku g KL bersama kengkawan kuantan kuh yg tercenta.Aku bertolak dr ipoh kul 10.30 pg.Dah la bgn lmbt.Sedar2 je da pkul 10.10.Hah! menggelabah tros ciap2.Dengan memebekalkn kereta CHARADE kepunyaan ed tros ke medan gopeng! haah.Fuh sampy2 je nseb baek bus da menunggu.Naik je tros trtito.Sedar2 da smpy pudu.Jam pn da pkul 2 ptg.Anuar n ihsan da tunggu aku lme kt pudu.Anuar duk kl,Ihsan dri melaka.Aku plak dr ipoh.Aku pn cri anuar n jmpe diowg.Bermula lah ekspidisi ke Prescott inn hotel kt dpn maju junction untk bermlm ke sne sb member2 yg len dr kuantan da smpy awal da n check in.Smpy blik je tros jmpe mber2.haha.sonok!Sume da berkumpul n ciap2 tros g shopping! haha.Sowg2 pnuh poket.Bese la shopping raya kn,msti la kne kumpul duit sket.haha! Dri ptg smpy mlm kteowg brjln n shooping.Blek hotel pn sowg2 muka letey.Rest jap.Dlm kul 11.00 kteowg kwa blek, ciap2 tros g uptown danau kota.Dhla jam! babi tol.Tron2 msing2 bontot kebas! bese la na dkt raya,ramai la org.Then msing2 berpecah cri barang2.Tiba2 ujan lak.cilalak! Pas2 blek tros la.blek2 suma letey n tito! padan muka masing2.haha


berbuka! haha


anuar dgn adk angktnya! haha


Soknye plak,bgn je da kul 11.00 pg.Akim,faiz,uzir,ihsan n zamir da keluar awal na cri barang diowg.Aku n epul mamai2 je bwu bgn.Ciap2 tros check out n tunggu mber2 len.Sume da berkumpul,nek kete tros ke Pudu untuk blik tiket 4 aku n ihsan.Dpt bas kul 7.30 mlm.Pas3 runner lak kt bb untuk parking.Jln kaki rmai2 pegi Time Square.shoppin la.hehe.Then kteowg g Pavi lak.haha.sonok gle.Lpak2 smpy ptg,pas2 akim anta aku n ihsan kt pudu.Dak2 2 tros brtolak ke ktn.Tnggal aku n ihsan.Masa pn da tiba tros nek bus blek ke tmpat msing! Im very2 hepy! thx kwan2! credit to: akim,zamir,epul,faiz tulang,huzair,anuar n ihsan!! krgla fren yg paling best!
Ini saja dri apexsaja! haha! chow!!




Going danau kota's uptown.haha



Ontheway



ihsan.akim,zamir



aku jmpe ijat! hahaha...

komen22!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...