FOLLOWERS

Saturday, July 24, 2010

Anak Tiri Sementara :)

Hye salam semua.....Minggu lepas hari khamis, KPTM IPOH ada membuat satu holiday bersama mentee masing2 iaitu puan syarida n puan salawani ke TELUK BATIK. Aku ada rasa nak pegi sana gak sb xpena hayat pn g sana. pada suatu hari nak di jadikan cerita, tetiba phone bob berdering..rupanya puan syarida call sbb nak ajak aku skali pegi sana. aku teruja gile.puan ajak sb nak penuhkan lg 1 seat untk ke sana.heheeheh....thanks puan!! pape pun aku hepy sgt
pada hari itu. macam2 aktiviti! best!! tp....its ok la.aku tanak pikir da cte2 lama 2.hmmmm...bye.

before bertolak.


baru sampai.makan lah:)


istana kami.


sy di anak tiri kan sementara.heee


hahahaha....


jiwang ngn jaa..hahaha


mencari udang pasir bersama hasriq (bob).



tertungkus lumus mencari udang pasir.heee...


menunggu rakan2 shoopin befor blik ipoh.


HABIS DAH :)















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...