FOLLOWERS

Tuesday, August 31, 2010

Pembaziran Kena Tempat

Pukul 5 pagi....Hari selasa...Minggu lepas aku trun KL dari ipoh dan di temani oleh mmber2 kuh yg turun dari kuantan.aku naik bas je.sampai sana nuar amik aku.kat KL la jadi markas kami berkumpul dan tempat untuk mmbazir.haha..Sale sana sini pn da mula..aku dan semua member kuantan kuh suda awal lagi kumpul duit.ala nak shooping la katakan! .raya sakan! haha...habis sume kedai kami borong. Ni dah taon kedua kteorng menjalankan operasi ni! Thanks kepada semua! kepada yg xdapat datang, xpe, taon lepas ada lagi.ok?..hee!! ok la..aku malas la na cite banyak.thanks kepada rizal sebab kaci pnjam camera.mklum la,xmampu kn.haha..korang tengok je la gambar kt bawah ni ok.bye! :)








































p/s : kepada kawan2 kuh, naty aku balik kuantan, aku kaci gambar2 ni ok.wait n see. :))

2 comments:

  1. xde la omaw...
    biasa je apex x pndai tgkap gambar cm omawrodzuan photography:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...