FOLLOWERS

Saturday, November 27, 2010

Final Presentation selesai sudah!

Salam semua...dah lama xupdate blog ni. ok sekarang aku nak cerita sal final presentation aku yang dah di present dengan lecturer lecturer yang memberi nasihat yang membina. dalam semester 4- 5 ni aku buat pasal company batu nisan. takot tak? :)sume ni pernah menjadi perbualan lecturer2 sebab xpernah dibuat orang, buat website sal batu nisan. tp bagi aku baru nampak lain dari yang lain.hehe. presentation aritu nasib baik semuanya berjalan lancar. komen dari judge pn ok. kalo korang semua nak taw benda ni la aku buat dari awal sem dulu hingga sekarang. syukur alhamdulillah semuanya ok. bila da siap kn, bila pikir2 balik, rasa cam nak buat sekali lagi plak.bukan nak kata belagak, tapi benda ni ikot kreativiti kita.hehe.. ceeewwaahh....sekarang aku tengah mencari tempat praktikal around ipoh. satu tempat dah jumpa, tinggal dua tempat je kena cari.pas2 bole balik kuantan insyallah dalam hari rabu (1/12/2010) xsbar nak jmpa family n lepak ngn mmber2.ok la. tgk la website yang xseberapa ni dan dah print screen ni untuk korang. nak kasi url xbole.sory.hakcipta terpelihara.kalo nak kje pujuk! kahkah!


index - kt page ni ada lagu ost syurga cinta. :)


home


about


product


map


contact



saya dan documentation.haha
(muka sakit)

sekian terima kasih :)



4 comments:

  1. terbaik dari ladang.. lain dari yang lain...

    ReplyDelete
  2. nice. congrats sebab u dapat buat dengan baek :)

    ReplyDelete
  3. : tahniah apex , kamu dah buat yang terbaik , bagi lah website die , nak tgk , pls pls pls pls :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...