FOLLOWERS

Friday, April 15, 2011

DINNER YANG MENYENTUH HATI

Hai semua....di petang yg indah ini, kedengaran kanak-kanak bermain di taman permainan dan burung- burung pn berkicauan megah di mega angkasa. Pada tarikh 14 april 2011, berakhir lah sudah satu batch Sesi Julai 2008 yg belajar di KOLEJ POLY - TECH MARA IPOH. Batch yg paling gempak dan selamber yg menjadi perhatian di mata mata lecturer. heee.. Semalam berlakunya satu makan malam yang gilang gemilang dengan bertemakan ARABIC STYLE. itu tidak menjadi masalh bagi pelajar2 memperagakan pakaian masing2. ada yang macam "Marjina" dan ada yg mcam "Abdul Wahab, Abdul Wahib dan Abdul Wahub." hahaha..Tempat pulak mg best! makanan pn hebat2. Tp tu sume bukan menjadi bebelan aku. wah!

Setelah 3 tahun aku kt ipoh, aku dah jumpa dan kenal macam2 orang. tp kepada ARIP, ABEAR & JAA, korang la kawan aku yg paling best! TERBAIK SGT! sb aku ngn korang dari orentasi dulu. Best kawan ngn korang. Susah senang bersama.. heee.... aku kalo bole sume orang nk berkawan kn? kepada kawan2 yg lain aku ucapkan semoga maju jaya & berjaya di masa hadapan kelak. aku nk mintak maaf kalo terkasa bahasa ngn sesiapa saja. maafkn aku dari hujung rambut sampai kaki. korang sume jangan lupa aku taw nanti. Rindu korang sume!!! hope jangan lupa nma APEX JIMJAMES OK!! :)

Kepada semua lecturer lecturer aku nak ucapkn semoga menjadi lebih bagus dari apa yang dilakukan. Bukan aku ckp semua x bagus. bukan camtu. Jadilah yang lagi terbaik di mata pelajar2. aku bkan nak marah2 kt sini.. nak bagi semangat je. Banyak kenangan aku kt ipoh ni. Pahit manis suka duka semua ada. hurmmmm.ok lah,aku mlas nk merepek byk. Tgk laa gambar2 yang x seberapa ni. KPTM IPOH IS THE BEST!!! I LOVE U OLLSS!! sekian....heeee :')

yeah! :)


baru sampai.


lapar pulak rasa.... aishhhh


bersama abe dengan arabicnya. :)


mesti kena kemas selalu. haha!


Kena tarik ke atas pentas untuk buat gaya & miming
lagu "soley soley" haha!


abe & niera :)


spesen x kami? haha


jaa n arip :)


friends ferever!


jantan - jantan macholah! :)


gadis2 berbaju hitam.


cam biasalah....aku n arip. :)


Badang, Arip, Apex :)


saya dan admal decade :)


saya dan presiden MPP paling sporting :)


saya dan ed :)


saya dan govin :)


Dino, apex, Rizal, Arip :)


Apex, Arip, Abear, Bobo :)


Bobo n Jaa. :)


bobo n mamu.


saya dapat hadiah puzzle!


sir Azril n Puan Syakura :)



Miss azlin! durian! :)


Puan Has, staff, Puan Wani :)



Sir Shafiq,Sir Fazli, Cik Mat Nor :




miss azizah, miss mira, miss marziah :)


harus wajib tayang lagi :)))

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...