FOLLOWERS

Sunday, August 23, 2009

Hari pertama memulakan puasa!

before berbuka!!(muka busuk je sorang2)


after eating! sambil......


layan DORAEMON! haha


semekom....ny abg sidi na cerita kt hampa semua nih.Da 2 hari aku tido umah ed ni.Thx ed!Sedar2 dr tido terdengar ad owg bri salam.aku ingt spe la pg2 dtg ny.Rupanya ada tukang paip datang na baiki paip rumah ed.tgk abear yg bgn n bukak pntu.aku tido blek sdar2 da kul 12 da.Bangun2 tgk abear da xde da sblh aku sb smlm dye na kwa amik 'button' yg dye wat dan di bantu oleh omaw.Ari plak da blek awl.Aku pn tros bukak lappy n on myspace dengan muka busuk.On9 pnye on9 da kul 4.Na di jdikan crita,tibe2 aku dengar bunyi kereta seperti kereta kancil.Laa abear rupanya.haha..Omaw pn tron n ajak aku g bzar ngn abear n niera.Aku da pokai ny cmner ek.Jadi trpkse la aku mengeluarkn wit dr simpanan rahsia ku.heh.Then aku g la bzar ber4.Mcm2 kteowg bli.Besela stat pose kn.Tp tyme ny ujan lak.Kteowg pn blek.Blik je rumah tgk dapur kotor sgt.Bese la duk bujang kn..aku,abear,omaw n ed sama2 bersihkn dpur.Pejam clik2 da kul 6.30 n ciap2 na berbuka.Aku pn pgl dak2 rumah ed kt ats untuk tron.Pabila ciap kteorg lpk rmai2 n omaw take pix kami n azan pn berkumandang,...sambil layan doraemon!..hehe
ini saja dari apexsaja!


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...