FOLLOWERS

Wednesday, August 26, 2009

Abear Communication Skill2 project is done!

abear's n da gang!


button!


cupcakes!




kami seronok!


its "cop" time!


iman,abear n niera


duta project abear..admal.hehe

hye....today apex na merepek kt cni.. ape yg berlaku kelmarin kt kolej.Kat kolej ku(KPTM) abear n da gang wat project for communication skill2(cs2).CS2 ny cm kte kne cri group dlm 8 orang n wat 1 event la.Then lecturer nilai la.heh!Now clas DIM0303 yg stat dlu n gang abear yg opening.Antaranya gang2 abear ialah abear,niera(gf beliau),dayah,nad,along,wani baguih,enil n ad lg sorang yg aku x kenali.(skema gle ayt).haha! Aku ase hepy n enjoy gle2 sb aku dpt sapot abear n da gang wat program 2.Abear n da gang semagat n bersatu wat bnda ny.Diowg wat title sal "MERDEKA" yang akn tiba x lme lg!haha.Gang abear la yang fes skali wat event project ny kalo xsilap aku la.Hurmm..event diowg intersting gak la sb diowg jual button n cupcakes.Dah la wat sendiri.cayalah! credit2! hehe. Abear la yang wat button 2.Dye wat 3 jenis button je.N kak sara wat cupcakes yang di bntu oleh abang nye sb abg dye adalah chef yg handal di sebuah hotel terkemuka di KL.Nad,enil n dak2 len plak arange bhgian tmpat hehehe...Motifnye sal merdeka. Abear wat button merdeka dgn jayanya yg di bntu oleh omaw rodzuan(sape xknl)hehe.Button 2 mg smat la kalo ikot aku.CAntik,kalerfull n xlari tajuk la,xpoyo.Abear jual 1-rm2.00 sje.mura kn.rugi sapa xbli.Dye wat 100 biji je.Naty kowg nilai sndiri la yek.Yang kak sara plak dgn cupcakes nya yg menghiasi pelbagai kaler n wat owg trtarik.aku da rase da,mg sedap! kak sara jual dgn harga 2-rm3.00.besh!kak sara pn wat 100 biji je..tp....choi!! Event diowg dpt sambutan yg amat menggalakkan.haha! Memamg ramai kot owg bli.Tgk2 da abish da..Then yg pling besh diowg bentangkn kain putih n sediakn 3 warna(kunig,biru,merah) untuk cop tgn sape2 je yg na cop.haha! Motifnya sb na tunjuk kt SIR VAGES.hehe..Abear ckp dye na wat button 4 hari raye plak.If ad apex display k.Pas3 diowg kms2 n blek.aku pn blek sama!heee..ini saja dri apexsaja! papai!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...