FOLLOWERS

Friday, August 28, 2009

Sehari di Lab DAV kptm ipoh!

Hye!..morning yng indah ni apex na cte sket sal pe yang berlaku pagi td d clas DAV(DIGITAL AUDIO VIDEO) lab.Sampy2 je clas pagi td n masok je klas
aku telah dpt 1 surat dr lecturer ku.Aku tgk,aku dpt surat amaran pertama sbb xdtg clas byk kali.hehe..Nak wat cmne kn.Aku rase ny kali pertama dlm sem ny dpt surat amaran pertama.N pas ny kolej na anta surat amaran kedua plak kt parents aku.mampos! mati la aku..aduih!! Tp aku terpakse trima hakikat n redha dgn apa yng berlaku.Pandai2 la ckp naty.brani buat brani tanggung.heh! Ramai gak la yang dpt surat "chenta" 2.hehe.Sebab clas aku ny x jaat tp nakal..hee..Aku ase clas aku yang paling hapening skali n wat aku hepy!! Thx kawan2 klas DIM0305! haha! Berbalik kpd ceritera kte td.Tbe2 mood lecturer kami dari periang brtukar kepada pemurung.Mood untuk mengajar kteowg pn hilang.Dye sedih sebenarnye sb kteorang cmni sb mlas na dtg klas.Sowi miss.Kteorang pn wat xtaw je kt miss then tbe2 lecturer kami nangis.Then dye ckp "dismiss klas" n tros kwa klas.Kteowg pn rase trgamam.Pas2 kteowg berpikir sejenak n amik decision untk jmpe miss.kteong smpy je blik dye tgk mata merah lg .Kteowg masok n tros mnx maf n berjnji akn dtg klas.Lecturer kami pn gumbira! Aku pn ase pas ny na dtg la klas.Tanak la ponteng2 ny naty susa! ini saja dari apexsaja! hee....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...