FOLLOWERS

Thursday, September 10, 2009

Bebuka bersama DIM0305 KPTM IPOH!

ikan siakap senohong gelama ikan duri.haha!


berbuka time!!

sume cam ular da.hehe


credit to ed!


before melalak kt gm!

release tension!

feel the song!


knl x pakcik ny?haha!


haaaa....arini apex ada ceritera best na di cerita kn.Heh.Semalam hari paling best la bg aku.Tanggal 09/09/09 hari yng paling "ong" bg orang cina.haha.Aku g berbuka puasa ngn dak2 clas aku (DIM0305).Memang seronok n enjoy la.Aku ase sem ny aku dpt clas yg hepening n gempak!Aku lupa sbentar assigment yg perlu d submit jumaat ny.haha.Smalam kteorg berbuka puasa kt kedan gopeng.Pian la bwak kteorg kt kdai 2.Nseb baek cdp.hehe.Thx pian!Smpy2 dlm pukul 6.30 ptg.Tros order.hehe..Ktorg makan besar smlm.hehe.Abis dkt rm200 taw.tp collect2 la skit.hehe.Cam2 kteorg mkn smalam,tom yam,udang clup tepung,kailan ikan,hmm...byk la! kenyang gle.Pas mkn sowg2 cm ular sawa yg tersandar pd kerusi! pas2 kteorg g melalak lak kt karoke.haha! Aku mg enjoy la smlm.Thx kwan2! Cam2 lagu kteorg nyanyi..lagu nasyid la,jiwang la..hee....Pas karoke lak..kteorg g lpk2 mnon jee.then,blek..itu hari yg paling best skali bg aku..thx kawan2 dim0305..korang mg best lah!!! credit to korg!!! ini saja dr apexsaja!! chow!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...