FOLLOWERS

Tuesday, September 29, 2009

Hari Raya yang Membosankan!

family kuh bersahaja!

salam kalian!!...Hari rabu,17 aribln.Pada jam 11mlm.Aku balik dari ipoh ke kuantan dengan harapan na beraya bersama kezen2 ku yg tersayang.Sampy je kuantan.tros tido! soknye plak aku blek kampung halaman yg tercinta di Raub,pahang.Lusa da na raye.Aku ingt taon ni meriah la na beraya ngn kezen2 tp 1 family pn xblek.tgl family aku je kt kampung 2.hehe...Memamg membosankn lah.Tp aku ada fmily ku yg tersayang.hehe..Program aku pada waktu mlm raye plak ialah kmas 1 rumah coz atok ku da xde.So tgl la rumah 2 sehingga menjadi usang.heh.Kami hias rumah 2 dgn kain2 yg arwah nenek aku jahit dlu.Memang cntik n meriah.Di pagi raya,rutin aku adalah makan saja n duduk dpn laptop cm orang gile.hehe.Jadi aku spentime la ngn adik beradik ku.Tp raya ketiga kezen aku blek kampung gak walaupn lambt.terubat la rindu.haha!Then raya kelima aku blek kuantan n chill ngn mber2 aku plak.Pas2 raya ketujuh aku kne blek ipoh untuk smbung blajar.ini saja dari apexsaja!hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...