FOLLOWERS

Thursday, July 1, 2010

Semester baru!

tunggu ikan smpy tertido.haha;))


Salam...sori kawan2 sb lama x update blog ni...maklum la cuti sem sebulan kn.bz sket.keje la.kaki aku pn makin lama makin memberi berita baik je.tp bila time malam je mula la,xdpt tdo aku di buatnya.sakit gak la tahan.tp aku kne bersabar.berdoa je la:)) hahahaha..ok la..cuti sebulan ni pn xde pape yg berlaku.tp ada certain2 event yang di jalankn dlm misi perjalanan idup aku.cewah! ayat cover cemerlang! haha:)) cuti sem ni,kawan2 kt kuantan ku ajak g memancing kt sungai pahang.sonok gak la.tp xdpt ikan.diorg je asik dpt.aku salah masuk umpan ke?ingt senang ke.hehe.skrg plak time world cup.hmm.apa lg,lpk la kt kedai smpy ke pagi.hepy gak la.thx kawan2 kuantan kuh sb kc aku hepy je.tp kadang2 xhepy gak sb terpk sesuatu masalah. Semester baru tang menjelma. tambah plak ni sem last.result aku pn suspended sb xbyar kompaun.haha.ala rm10 je pn.sok byr la. Sok merupakan hari perdaftaran kat KOLEJ POLY-TECH MARA kuh yg tersayang! haha. aduh,cam2 na kne byr, kje pn pas duet poket je.hehee...tp xpe,kte bersabar.heee...mintak2 la result aku ok.amin.ok la...aku pn xtahu la na merepek apa lg dlm ini blog.hahaah..bye:))




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...