FOLLOWERS

Sunday, May 8, 2011

MAK.

Salam. Jam kt lappy menunjukkan pukul 11.08pm. Sekarang aku berada di ipoh sebab ada exam lg pada hari rabu ni. Walaupun 1 paper je tapi kne pulun la abis abisan. Wish me luck ok. hee... Ok, hari ni ialah hari ibu sedunia. aku berada di ipoh jadi xdapat la nk wat suprise kt mak aku yg bernama FEUZIAH BINTI MOHD yg cute lagi cantik :). Xpe, nanti balik kuantan, ada benda aku nak belikan. hehe. Dia manis orangnya. Yelah kalo x, mnerla bapak aku nak ushar mak aku. haha. Dengan ini, aku nk ucapkan selamat hari ibu kepada FEUZIAH BINTI MOHD dan seluruh ibu2 di dunia ini. Mak, u are the best mom in the world!. Walopun mak salu bising2 kt apik, tp apik ttap syg mak. Mak jaga dari kecik sampai besor ni haaaa...xpe, apik janji apik blaja sungguh2, pastu suh mak goyang kaki je duk rumah, xpayah kerja dah ok? bia apik plak kerja. :) HAPPY MOTHERS DAY MAK! :)


Best mom award. For u mom.



memasak.


mengemas.


mengelap.


wajib tayang. menyibuk! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...